قوانین و مقررات ثبت سفارش

 

 قابل توجه شما همکاران و مشتریان محترم

قابل ذکر میباشد که سفارش دهنده هر یک از آیتمهای موجود در این مجموعه ، کلیه قوانین و مقررات را پیش از ثبت سفارش ، بصورت کامل خوانده و تمامی این موارد را مورد تایید و تعهد خود قرار می دهد ، و با علم و آگاهی کامل نسبت به قوانین مبادرت به ثبت سفارش می نماید. 

مطلب بسیار مهم : لازم به ذکر میباشد که چـاپ و خدمات روی کارت ویزیت ، تراکت ، سربرگ ، بروشور ، کاتالوگ ، پوستر ، ست اداری ، پاکت اسنادی ، پاکت نامه و امثالهم بصورت چـاپ عـمـومی انجام می شود و کیفیت چاپ ، برش ، سلفون ، لمینت و بسته بندی پـایین تر از چاپ اخـتصاصی میباشد. البته قیمت چاپ عمومی پایین تر از چاپ اختصاصی میباشد. (حتما به این موضوع دقت فرمایید)

قبل از شروع به نکات زیر توجه فرمایید:

* مجموعه تعهدی در قبال حذف فاکتور های ثبت شده نخواهد داشت . قبل از ثبت فاکتور و پرداخت نهایی فایل خود را بررسی کنید ( به لحاظ سایز ، تعداد لت ، مبلغ ، سرعت چاپ ، یکرو و یا دورو بودن و …)

* مجاز بودن سفارشات ارسالی ( به صورت حضوری و یا اینترنتی ) طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی الزامیست.

* اگر سفارشاتی که ممنوعیت چاپی دارند مانند ( تصویر پول، انواع فال و تاتو، تصاویر بانوان ( چهره یا اندام )، آموزش رقص ، تصاویر بدنسازی ، طرح های ورق های بازی یا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمی، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتی که از چشم متصدی کنترل مجتمع چاپ تندیس دور بماند و وارد پروسه چاپی شود این سفارش ها توسط مجتمع امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش ، کلیه مسئولیت این امر، اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این مهم را در نظر بگیرید .

* هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه بودن سفارش خود دقت کنید. برای اطلاع از این مطلب به بخش “راهنما / راهنمای محصولات “ سایت مجتمع مراجعه کنید .

نکته : در سامانه فروش آنلاین، فایل های سکه ای و یا چیدمان خاص نداریم .

در نظر داشته باشید کلیه فایل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتیک کتابی خواهند شد: اگر سفارشی دارید که می بایست سکه ای چاپ شود . به صورت حضوری یا ایمیلی و یا تلگرامی اقدام نمائید.

* در این میان سفارشاتی هستند که جهت ثبت آن نیاز به ارائه مجوز می باشد که تعدادی از آنها به شرح زیر است : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …

* برای دریافت راهنمای تخصصی هر محصول به قسمت راهنمای سایت مراجعه نمایید .

* پاسخگویی مسئولین مجتمع چاپ تندیس با توجه به مطالب گفته شده در بروشور قواعد کلی می باشد . لذا مطالعه این بروشور ضروریست . ( برای مطالعه به بخش “راهنما“ سایت مجتمع مراجعه کنید . )

* سفارش های A5 و بزرگتر از آن در فرم های ویزیت ساده ، شامل گارانتی نخواهند بود

* در صورتیکه به هر گونه خطا برخورد کردید ، مراتب را به تلگرام پشتیبانی ۰۹۲۱۶۰۹۵۴۱۶ و یا از طریق تماس تلفنی به اطلاع واحد مربوطه برسانید.

 
قوانین و مقررات جهت ثبت سفارش در مجتمع چاپ و بسته بندی تندیس به شرح زیر میباشد :
مطالب مهم پیش از چاپ‌ :
 
 
rahnama_06
 
 
 
 
 
 
rahnama_05
 
 
 
۲۰
 
 
شرایط ثبت سفارش در سامانه فروش آنلاین :
زمانیکه شما در سامانه فروش آنلاین ثبت نام می نمایید و سفارش خود را از طریق سامانه ثبت می فرمایید باید به نوع سفارش ، مقدار ، سایز و اندازه سفارش خود دقت فرمایید.
 
کارت ویزیت :
همیشه به سایز کارت ویزیت های خود دقت فرمایید. کارهای کوچکتر یا بزرگتر ایراد دارد و در مرحله چاپ ، اصطلاحاً دفرمه می شود و مسئولیت خرابی کارها با شما میباشد.
تمامی کارهای شما باید CMYK باشد و مسئولیت عدم رعایت این موضوع با سفارش دهنده میباشد.
در کارت ویزیت هایی که می خواهید بصورت ۲ لت یا ۳ لت یا بزرگتر چاپ شود باید به این نکته توجه نمایید که اندازه ثبت شده توسط شما در سامانه ملاک میباشد و همان سایز چاپ می شود. یعنی اگر سایز سفارش شما برای مثال ۹ در ۷ باشد (البته قبل از برش) همین سایز چاپ می شود و نسبت به مقدار مصرف کاغذ (۲ لت یا ۳ لت یا بیشتر) هزینه آن محاسبه خواهد شد.
در کلیه کارهای چاپی خطای برش وجود خواهد داشت.
در فرم های ویزیت معمولی ۳ میلی متر و در فرم های ویزیت لمینت ۵ میلی متر خلاصی برش در نظر گرفته شود.
در فرم هایی که برجستگی دارند ، فایلهای برجسته آنها از کناره های کار ۷ میلی متر فاصله باید داشته باشند.
چنانچه در کارهای کتان ، تمپلات (زمینه رنگی) وجود داشته باشد ، این مجموعه مسئولیتی در قبال خرابی آن ندارد. روی کاغذ کتان رنگ به خوبی نمی نشیند.
 
نکته مهم : شما باید سایز و رزولوشن (کیفیت ۳۰۰ dpi) سفارشهای خود را در نرم افزار فتوشاپ حتماً چک فرمایید و پس از آن نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.
 
کارهای بزرگتر از کارت ویزیت : سفارشهایی که بزرگتر از سایز یک لت کارت ویزیت میباشند حتما باید در نرم افزار فتوشاپ از نظر سایز و ابعاد توسط سفارش دهنده بررسی شود. برای مثال اگر شما سفارش دو لت کارت ویزیت دارید سایزی که برای ما ارسال می شود در سیستم ما جهت چاپ همان سایزی در نظر گرفته می شود که شما ارسال نمودید که بعد از برش تحویل شما می شود. حتما حد برش را در نظر بگیرید.
سوال :سفارش من دو لت میباشد و سایز ارسالی من کوچکتر از دو لت هست. بعد از چاپ سایز سفارش من به چه شکلی هست ؟
جواب : همان سایزی که در فتوشاپ شما در نظر گرفته اید با احتساب اینکه دورتادور آن در حدود ۳ میلی متر بریده می شود تحویل می شود.
 
تراکت و سربرگ :
زمانیکه شما تراکت و یا سربرگ طراحی می نمایید حداقل یک سانتی متر دورتادور متن طرح خود را فاصله بگذارید تا زمانیکه کار با خطای برش مواجه شد ، طرح شما وسط به وسط کاغذ قرار گیرد.
 
کاتالوگ و بروشور و پوستر :
زمانیکه شما کاتالوگ ، بروشور و یا پوستر طراحی می نمایید حداقل یک سانتی متر دورتادور متن طرح خود را فاصله بگذارید تا زمانیکه کار با خطای برش مواجه شد ، طرح شما وسط به وسط کاغذ قرار گیرد.
 
ست اداری :
از آنجائیکه در فرم ست اداری کارت ویزیت ، پاکت و یا سربرگ بصورت جداگانه چاپ می شود ، حداقل ۱۵ الی ۲۰ درصد رنگها متفاوت میباشند. در صورتیکه نیاز دارید این رنگها یک نواخت و در یک فرم چاپ شوند ، این نوع سفارشها باید بصورت اختصاصی چاپ شوند که فرم های اختصاصی ، مسلتزم پرداخت هزینه بیشتری هستند.
 
پاکت فروشگاهی و پاکت اسنادی :
پاکت های فروشگاهی معمولاً از کاغذ کرافت و یا گلاسه ساخته می شوند. گرماژ ها در لیست قیمت مربوطه درج شده است. در صورت نیاز به گرماژ درخواستی خود با دفتر مجتمع هماهنگ فرمایید.
پاکت های اسنادی طبق لیست تعرفه موجود میباشد و بصورت عمومی و با قالبهای ساده و استاندارد ساخته و چاپ می شوند. در صورتیکه نیاز به پاکت اختصاصی دارید می توانید از طریق قالبهای اختصاصی قالب خود را انتخاب نمایید و سپس جهت ثبت سفارش با دفتر مجتمع جهت برآورد هزینه و زمان تحویل هماهنگ فرمایید.
 
کیسه های پارچه ای (ساک سوزنی):
تولید و چاپ کیسه های پارچه ای تبلیغاتی به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شوند.
جهت چاپ کیسه های پارچه ای بصورت دستی (چاپ سیلک) به لیست قیمت موجود در وب سایت مراجعه فرمایید. در چاپ دستی حداقل تیراژ هزار عدد کیسه پارچه ای میباشد و چاپ روی آنها با کیفیت دستی انجام می شود و انتظار چاپ ماشینی وجود ندارد. البته قابل ذکر هست بعضی از مشتریان و همکاران این نوع چاپ را به چاپ ماشینی ترجیح میدهند.
جهت تولید کیسه های پارچه ای از جنس نانوون اسپانباند که تولیدات داخلی میباشند استفاده می شود. لازم بذکر میباشد که کیسه پارچه ای تولید شده در این مجموعه با ابعاد ومشخصات مختلف قابل تولید میباشند لذا زمان ثبت سفارش به سایزهای مندرج دقت لازم را مبذول فرمایید. کیسه های تولید شده در سایزهای ویژه امکان سفارش حداقل ۵۰۰ عدد وجود دارد اما در سایزهای غیر متعارف و دلخواه شما بنا به ضایعات در حین تولید حداقل سفارش ۱۰۰۰ عدد و در پایان کار تعداد نهایی تولید شده محاسبه خواهد شد. زمانیکه سفارش شما ثبت شود امکان تغییر وجود ندارد. کیفیت چاپ روی کیسه پارچه ای به علت اینکه حجم رنگ بیشتری مصرف می شود. به علت حالت سوزنی بودن پارچه کیفیت چاپ مانند چاپ روی کاغذ یا نایلون نمی شود. سفارشهای بند جمع شو به دو صورت بدون نخ و نخ دار امکان تولید وجود دارد. (حتما نمونه نخ را با دفتر هماهنگ نمایید)(نخ دار شدن شامل هزینه می شود)
مهم: به علت نوسات در تهیه مواد اولیه و پارچه ما مجبور به تهیه مواد اولیه و پارچه از شرکتهای مختلف هستیم که این موضوع باعث می شود که پارچه با کیفیت های متفاوت و تغییر رنگ همراه باشد. لذا در صورتیکه رنگ پارچه و کیفیت پارچه برای شما مهم میباشد حتما از دفتر نمونه دریافت نمایید. در غیر اینصورت نسبت به زمان تولید از پارچه های موجود جهت تولید استفاده خواهد شد.
نکته مهم : در چاپ بصورت دستی (سیلک) ، زمانیکه طرح سفارش شما بیشتر از یک رنگ باشد ، رنگها حتما باید ، فاصله یک سانتی متری داشته باشند ، تا رنگها روی هم قرار نگیرند. عدم این کار باعث ترکیب رنگها می شود و چاپ سفارش شما خراب می شود. (حتماً بعد از ثبت سفارش ، طرح خود را با دفتر مجتمع هماهنگ فرمایید)
فضای چاپ روی کیسه های تبلیغاتی بصورت دستی ، به اندازه یک برگه A4 میباشد. البته در کارهای بزرگتر (کیسه با سایز بزرگتر) باید جهت چاپ بزرگتر هماهنگ فرمایید. (در بعضی از سایزها این امکان فراهم هست)
بهترین نوع رنگ چاپ روی کیسه پارچه ای مشکی ، رنگ طلایی ، رنگ نقره ای میباشد.
 
نایلون ، نایلکس و کیسه های نایلونی و پارچه ای تبلیغاتی :
تولید و چاپ نایلون های تبلیغاتی به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شوند.
جهت چاپ نایلون بصورت دستی (چاپ سیلک) به لیست قیمت موجود در وب سایت مراجعه فرمایید. در چاپ دستی حداقل تیراژ هزار عدد نایلون میباشد و چاپ روی آنها با کیفیت دستی انجام می شود و انتظار چاپ ماشینی وجود ندارد. البته قابل ذکر هست بعضی از مشتریان و همکاران این نوع چاپ را به چاپ ماشینی ترجیح میدهند.
در نایلونها / نایلکس های تبلیغاتی که از بغل کاست دارند ، مقدار نایلونی که بعنوان کاست در کنار (بغل کاست) قرار دارد در مجموع اندازه و سایز محاسبه می شود.
 
مثال :نایلون دسته رکابی سایز ۳۰ در ۴۰ در ظاهر وقتی دیده می شود سایز ۱۸ در ۴۰ میباشد ، اما در واقع از بغل ، دو قسمت کاست ۶ سانتیمتری دارد که در مجموع محاسبه می شود. در سایزهای بزرگتر به ترتیب ، کاستها بزرگتر میباشند. (توصیه ما همیشه دریافت نمونه نایلونها از دفتر مجتمع میباشد)
 
نکته مهم : در چاپ بصورت دستی (سیلک) ، زمانیکه طرح سفارش شما بیشتر از یک رنگ باشد ، رنگها حتما باید ، فاصله یک سانتی متری داشته باشند ، تا رنگها روی هم قرار نگیرند. عدم این کار باعث ترکیب رنگها می شود و چاپ سفارش شما خراب می شود. (حتماً بعد از ثبت سفارش ، طرح خود را با دفتر مجتمع هماهنگ فرمایید)
فضای چاپ روی نایلونهای تبلیغاتی بصورت دستی ، به اندازه یک برگه A4 میباشد. البته در کارهای بزرگتر (نایلونهای با سایز بزرگتر) باید جهت چاپ بزرگتر هماهنگ فرمایید. (در بعضی از سایزها این امکان فراهم هست)
بهترین نوع رنگ چاپ روی نایلون مشکی ، رنگ طلایی ، رنگ نقره ای میباشد.
 
جعبه های فست فود :
هماهنگ فرمایید
 
دسته فاکتور ، دسته قبض و رسید :
هماهنگ فرمایید
 
شرایط ثبت سفارش و تحویل سفارش :
ثبت سفارش در سامانه طبق فرمهای راهنما موجود در سامانه فروش آنلاین میباشد.
در صورتیکه از طریق ایمیل طرح سفارش خود را ارسال فرمودید ، حتما از رسیدن ایمیل خود اطمینان حاصل فرمایید و با دفتر مجتمع هماهنگ نمایید.
بعد از ثبت نام در سامانه فروش آنلاین و ثبت سفارش ، شما مستلزم به پیگیری سفارش خود از طریق پنل کاربریتان میباشید. بعد از ثبت سفارش ، سفارش شما در مرحله بررسی قرار می گیرد. در بعضی از مواقع سفارش شما به دلایلی تایید نمی شود و مبلغ آن هم به حساب کاربریتان بازگردانده خواهد شد. لذا شما در صورتیکه متوجه ایراد سفارش خود شدید ،‌ آن را رفع و مجدداً ثبت نمایید و در صورتیکه متوجه ایراد نشدید با دفتر مجتمع هماهنگ فرمایید.
زمانیکه شما سفارشی را ثبت نمودید ، از طریق پنل کاربریتان پیگیری نمایید. این مجموعه به علت کثرت و شلوغی قادر به تماس با شما جهت اعلام تایید نشدن و دیگر مراحل سفارش نخواهد بود و مسئولیت پیگیری سفارشات با خود شما میباشد. (حتما سفارشهای خود را تا مرحله چاپ از طریق پنل کاربریتان پیگیری نمایید)
زمانیکه سفارشهای شما آماده تحویل می شوند برای شما پیامک آماده تحویل ارسال می شود. در بعضی از مواقع شمارهای شما یا بسته است و یا این پیامک با مشکل مواجه می شود. لذا شما همیشه پنل کاربری خود را چک فرمایید تا از زمان آماده شدن سفارشات مطلع شوید.
بعد از آماده شدن سفارش و یا دریافت پیامک حتما جهت ارسال بار خود با دفتر مجتمع هماهنگ فرمایید. (با شما تماسی گرفته نخواهد شد). در بعضی از مواقع تعداد سفارش همکاران بالا میباشد و می خواهند خیلی از کارها با هم برایشان ارسال شود که این گروه می توانند هر موقع که خواستند شماره فاکتورهای آماده تحویل خود را جهت ارسال با دفتر مجتمع هماهنگ نمایند. (همکاران و مشتریان شهرستان از طریق فرم درخواست ارسال بار اقدام نمایید)
هزینه ارسال سفارشات با سفارش دهنده میباشد. در مورد همکاران و مشتریان شهرستانها هزینه ارسال سفارشات تا باربری های طرف قرارداد این مجموعه برای یک بسته یا یک کیسه مبلغ ۶۰۰۰ تومان میباشد و در صورتیکه از یک کیسه (گونی) بیشتر باشد جهت هر کیسه مبلغ ۳۰۰۰ تومان دریافت می شود. هزینه باربریها از تهران تا مقصد با خود سفارش دهنده میباشد. در صورتیکه سفارش دهنده درخواست ارسال بار با ترمینال را داشته باشد باید با دفتر مجتمع جهت برآورد هزینه هماهنگ فرمایید.
 
نحوه پرداخت هزینه های باربری و ارسال بار به باربری:
۱ –از طریق ثبت فرم درخواست ارسال بار در سامانه (پنل کاربری خودتان)
۲ – بعد از هماهنگی با دفتر مجتمع جهت مقدار بار خود و اعلام هزینه ، می توانید یا در سامانه و پنل کاربریتان مبلغ مورد نظر را افزایش اعتبار نمایید و یا مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره حسابهای موجود در وب سایت کارت به کارت و واریز نمایید. بعد از واریز حتما با دفتر مجتمع جهت ارسال بار هماهنگ فرمایید.
۳ – کلیه هزینه های حمل و نقل ، باربری ، تیپاکس جهت ارسال بار و مرجوع سفارشات خراب و اشتباه انجام شده جهت دریافت مرجوعیبه عهده سفارش دهنده میباشد. مرجع ارسال سفارشات و تحویل سفارشات دفتر مجموعه میباشد و تمام هماهنگی ها با دفتر میباشد.
 
نکته بسیار مهم :مسئولیت باربری و خسارتهای ایجاد شده شامل (خراب شدن قسمتی یا تمامی بار ، از بین رفتن بار ، گم شدن بار ، دیررسیدن بار ، اشتباه در ارسال شدن بار توسط باربری مربوطه ، ارزش ریالی و معنوی و … بار ، عدم هماهنگی باربری با دریافت کننده بار ، عدم اطلاع رسانی باربری به دریافت کننده و کلیه موارد مشابه ) جزاً و کلاً بعهده سفارش دهنده میباشد و مسئولیتی را برای مجتمع چاپ و بسته بندی تندیس ندارد و ایجاد نخواهد کرد و این مجموعه مسئولیت تحویل بار و سفارش شما را تا زمانیکه دردفتر تحویل بار این مجموعه موجود هست را می پذیرد. و با خارج شدن سفارش شما از این مجموعه چه درتهران و چه در شهرستانهاکلیه مسئولیتها بعهده سفارش دهنده بار میباشد.
توصیه ما به شما : در صورتیکه سفارشهای شما ارزش ریالی قابل توجه ای از نظر شما دارد حتما بار خود را بیمه نمایید. معمولا بعضی از باربریها و ترمینالها جهت شهرستانها و پیک ها در تهران ، بارهای ارسالی را بیمه می نمایند.
 
 قابل توجه شما همکاران و مشتریان محترم
قابل ذکر میباشد که سفارش دهنده هر یک از آیتمهای موجود در این مجموعه ، کلیه قوانین و مقررات را پیش از ثبت سفارش ، بصورت کامل خوانده و تمامی این موارد را مورد تایید و تعهد خود قرار می دهد ، و با علم و آگاهی کامل نسبت به قوانین مبادرت به ثبت سفارش می نماید.